بهترین هندزفری های گردنی مخصوص پیاده روی و ورزش

بهترین هندزفری های گردنی مخصوص پیاده روی و ورزش

 

تولید کنندگان هندزفری برای ورزشکاران هندزفری های گردنی بلوتوث داری را طراحی کرده اند که ضمن ورزش کردن مشکلاتی مانند بیرون آمدن هندزفری از گوش و یا گیرکردن سیم و ایجاد مزاحمت را ندارند. با استفاده از این هندزفری های گردنی علاوه بر شنیدن موزیک میتوانید ضربان قلب خود را در حین ورزش اندازه بگیرید.
هندزفریهای گردنی بلوتوث دار مختص ورزش هایی مانند پیاده رویی، دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، بدن سازی میباشد. اصلی ترین تفاوت هندزفری گردنی با هندزفری های معمولی در بیسیم بودن آنهاست هندزفری های گردنی از  طریق بلوتوث به گوشی همراه متصل می شوند و به صورت گردنی طراحی شده اند که راحتی زیادی را برای کابران ایجاد کرده است.

نکات مهم قبل از خرید هندزفری های گردنی

جنس بدنه هندزفری، طرح و ساختار ارگونومیک هندزفری بسیار مهم بوده هندزفری های ارگونومیک با کیفیت بالا و از متریال سبک ساخته شده اند که در صورت استفاده طولانی مدت به گوش ها آسیبی نمی رسانند. کیفیت صدای هندزفری های ارزان قیمت بسیار پایین میباشد بنابراین به میزان کیفیت صدا و داشتن بیس قوی آن در هنگام خرید دقت کنید.
میکروفون های بکاررفته در هندزفری ها در انتقال صدا نقش دارند اکثر هندزفری های گردنی دارای 2 یا چند عدد میکروفون داخلی بوده که دارای فناوری ای ان سی بوده و ضمن ارسال صدا در حین مکالمه صداهای مزاحم موجود در محیط را حذف می کنند. قبل از خرید هندزفری به باتری و میزان شارژدهی آن دقت کنید و از مدل هایی که باتری با دوام تری دارند برای ورزش های طولانی مدت مانند پیاده رویی و غیره استفاده کنید.

لازم به ذکر است که هندزفری های گردنی مناسب برای ورزش کاران باید دارای فناوری نویز کنسلینگ باشند که با استفاده از این فناوری صدای اضافی در محیط را حذف می کنند.

در ادامه به معرفی انواع مدل هندزفری گردنی مخصوص ورزش کاران خواهیم پرداخت:

1. هندزفری گردنی هواوی

این نوع هندزفری ها بسیار سبک با وزن 27 گرم و دارای قابلیت هواویی هایپر که باعث اتصال هندزفری با کابل تایپ سی به گوشی شده و حتی به صورت معکوس آن را شارژ می کند و امکان استفاده از هندزفری در حالت شارژ نیز وجود دارد. اتصال هندزفری هواوی با گوشی از طریق بلوتوث 5.0 و بدون سیم می باشد. هندزفری گردنی هواوی دارای داریو دینامیکی 9.2 میلی متر بوده که با دیافراگم پلی اورتان ترم پلاستیک ساخته شده است .باتری داخلی هندزفری گردنی هواوی با ظرفیت میزان شارژدهی به صورت 18 ساعت در صورت پخش مداوم و به مدت 12 روز به صورت آماده به کار می باشد این مدل دارای فناوری شارژ سریع با کارکرد 4 ساعت و شارژ با 5 دقیقه را دارد. از معایب این هندزفری های هواوی این است که بدون فناوری نویز کنسلینگ بوده وصدهای محیط را نیز همزمان پخش می کنند.

2. هندزفری گردنی سونی مدل سی 400

این نوع هندزفری بسیار بسیار کم حدود 35 گرم دارد قابلیت اتصال به گوشی موبایل با بلوتوث نسخه 4.0 را داشته و ظرفیت باتری داخلی آن تا 20 ساعت کار مداوم بوده مدت زمان برای شارز دهی آن 4.5 ساعت می باشد. هندزفری های گردنی سونی مدل سی 400  قابلیت نویز کنسلینگ را ندارند.

3. هندزفری گردنی جی بی ال مدل لایو 200 بی تی

هندز فری های گردنی جی بی ال دارای وزنی حدود 35.8 گرم بوده اتصال به گوشی موبایل از طریق بلوتوث نسخه 4.2 می باشد. هندزفری گردنی  جی بی ال دارای طراحی زیبا و خاصی بوده و محل قرار گرفتن دکمههای آن برای تنظیم آهنگ در سمت راست آن  می باشد اسپیکرهای داخلی آنها 8 میلی متری و دارای بیس بسیار قوی می باشد. این نوع هندزفری را میتوان حدود 2 ساعت به صورت کامل شارژ کرد و به مدت 10 ساعت می توان از آن به صورت مداوم استفاده کرد. هندزفری گردنی جی بی ال بدون قابلیت نویز کنسلینگ می باشد.

4. هندزفری گردنی  بیتس فلکس

این نوع هندزفری دارای بدنه پلاستیکی و زون کم حدود18.6 گرم می باشد اتصال به گوشی از طریق بلوتوث نسخهکلاس 1 میباشد میزان ظرفیت باتری آن بعد از شارژ کامل حدود 12 ساعت می باشد در مواقع ضروری و شارژ کم با 10 دقیقه شارژ کردن آن میتوان 1.5 ساعت از هندزفری استفاده کرد. این مدل نیز قابلیت نویز کنسلینگ را ندارد.

5. هندزفری گردنی مدل سن هیسر اچ دی 1

این نوع هندزفری دارای بدنه چرمی و وزن آن 53 گرم بوده واتصال ان با گوشی از طریق بلوتوث نسخه 4.1 می باشد . هدزفری های گردنی اچ دی 1 را به صورت مداوم میتوان تا 10 ساعت استفاده کرد و برای شارژ کامل به مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز دارد. هندزفری گردنی اچ دی 1 بون فناوری نویز کنسلینگ می باشد.

6. هندزفری گردنی بیتس پاور بیتس

بسیار سبک ودارای وزن کم حدود 26.5 گرم بوده بر د اتصال آن به گوشی ازطریق بلوتوث نسخه کلاس 1 می باشد. میزان استفاده آن بعد از شارژ کامل حدود 15 ساعت است و دارای قابلیت فست فول بوده و تنها با 5 دقیقه شارژکردن میتوان 1 ساعت از آن استفاده کرد.این محصول بدون قابلیت نویز کنسلینگ میباشد.

7. هندزفری بلوتوث دار دور گردنی مدل ای ان سی پرو

وزن این مدل هندزفری گردنی ای ان سی پرو حدود44.6 گرم میباشد اتصال با گوشی از طریق نسخه 5 بلوتوثصورت می گیرد. این محصول دارای قابلیت نویز کنسلینگ یا به اختصار ای ان سی میباشد گه نویز های موجود را در محیط به دو صورت حذف میکند و میتواند صدای خارجی را تا 35 دسی دب پایین  بیاورد و هم چنین دارای سیستم مقاومت در برابر باد می باشدمیزان ظرفیت باتری ان در حالت نویزکنسلینگ یا ای ان سی حدود 13 ساعت بوده و در حالت بدون استفاده از نویز کنسلینگ حدود 15 ساعت میباشد ظرفیت باتری آن 160 میلی آمپر است و بدنه یاین هندزفری های ضد آب و تعریق می باشد.

8. هندزفری گردنی جبرا مدل 65 ای

وزنی حدود 51.4 گرم را دارند قابلیت اتصال به گوشی با بلوتوث نسخه 5.0 را داشته و دارای 4 میکروفن داخلی و قابلیتحذف نویز های اضافی در محیط یا نویزکنسلینگ می باشد .ظرفیتشاؤز آن درحالت فعال بودن نویزی کنسلینگ حدود 8 ساعت و درحالت عادی حدود 13 ساعت می باشد.

9.هندزفری گردنی تون فلکس ایکس ال7

وزن بسیار کم حدود 44 گرم داشته قابلیت انعطاف پذیری زیادیداشتهو میتوان سیم آندر صورتاستفاده نکردن جمع کرد.قابلیت اتصال به گوشی همراه با نسخه بلوتوث 5.0 را دارند. هندزفری های تون دارای قابلیت تبدیل صدای های با کیفیت پایین به کیفتی 32 بیتی را داشته و هم چنین دارای قابلیت فرمان صوتی گوگل بوده و به کمک دستیار صوتی گوگل میتوان عملکرد گوشی را تنظیم کرد. از این محصول را میتوان به مدت 10 ساعت به صورت مداوم استفاده کرد. همچنین دارای قابلیت فست شارژ بوده که با شارژ 10دقیقه میتوان سه ساعت از آن استفاده کرد. این محصول قابلیت نویز کنسلینگ را ندارد.

10. هندزفری بلوتوثی دور گردنی سونی مدل1000ایکس ام 2

پیشرفته ترین و جدیدترین هندزفری گردنی بلوتوث دار میباشد. دارای وزن کم 58 گرم است اتصال با نسخه 5.0 بلوتوث صورت می گیرد. هندزفری گردنی سونی مدل 1000 ایکس ام 2 دارای قابلیت نویزکنسلینگ میباشد و هم چنین دو اسپیکر داخلی 9 میلی متری بسیار قوی را دارد. این محصول دارای دستیار های صوتی گوگل، آمازون، اپل سری میباشد و میتوان گوشی را از طریق پیام های صوتی بدون دخالت دست تنظیم کرد. میزان شارژدهی این محصول حدود 10 ساعت میباشد.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.